Den 14. januar åbner Zleep Hotels på en central beliggenhed i erhvervsområdet, Upplands Väsby. Zleep Hotels er et velkendt hotelprodukt i Danmark, hvor det er stærkt etableret, men i Sverige er det helt nyt. Hotellet har naturligvis et åbningstilbud, der gælder helt frem til slutningen af februar.

”Mit team og jeg glæder os utrolig meget til at byde gæster velkommen. Det er et spændende projekt, og jeg er ikke i tvivl om, at det vil blive taget godt imod af markedet. Konceptet passer rigtig godt ind i Upplands Väsby, så nu skal vi bare have vist hotellet frem”, siger Alexandra Högberg, Hotel Manager på Zleep Hotel Upplands Väsby.

Det er især virksomheder, der, med en fleksibel erhvervsaftale, kan få rigtig gode fordele, siger Peter Haaber, CEO i Zleep Hotels.

”Det er med stor glæde og forventning, at vi nu åbner vores første hotel i Sverige. Upplands Väsby har den helt rigtige lokation for Zleep konceptet, da lokale virksomheder nu får et godt alternativ til de eksisterende muligheder. Vi tror stærkt på, at det svenske hotelmarked giver os et stort vækstpotentiale”.

Hotelkæde ansætter ny Sales Manager

Zleep Hotels afslutter året med endnu en udvidelse i hotelkædens salgsafdeling. To nye hotelåbninger står for døren i det nye år, herunder hotelkædens hidtil største hotel med 211 værelser, og derfor skal der naturligvis flere salgsstærke hænder til. Ny mand på holdet er René Lyster.

Dansk hotelkæde udvider: Åbner hotel i Spanien

Zleep Hotels er nu klar til at gøre debut i det sydlige Europa. Kædens tyske medejer, Deutsche Hospitality, har netop offentliggjort, at de åbner det første Zleep hotel på spansk jord, og dermed indtager Zleep Hotels for alvor det internationale hotelmarked. Hotellet bliver et lufthavnshotel med adresse i Madrid. Zleep Hotel Madrid Airport åbner i 2021.

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne