Jespers Torvekøkken styrker deres position i markedet for frokoster, kantinedrift og selskabsmad. Det er især i hovedstads- og Aarhus-området, Jespers Torvekøkken for alvor har fået fat i markedet med tilgang af en række nye kunder i årets løb. Med forventninger til en lignende vækst for det kommende år, har man blandt andet planer om at nå endnu bredere ud geografisk.

I et nyt regnskab afslører virksomheden en vækst i bruttofortjenesten på 14 pct. med en næsten fordobling af årets resultat.

”Vi er meget stolte over, at vi i år kan levere et regnskab, hvor vi ser en markant fremgang både i bruttofortjenesten og resultatet. Det fortæller, at vores koncept holder, når vi hver dag leverer frokoster, der følger vores madtråd – som udgør nerven i det, vi står for. Nemlig at maden skal være enkel, smage godt og laves fra bunden af sæsonens råvarer med respekt for natur og miljø”, siger Ronny Saul, adm. direktør Jespers Torvekøkken, og fortsætter:

”Vi har i løbet af året oplevet en stor vækst både af nye frokostkunder og kantiner og oplever, at de parametre vi vælges på blandt andet er, at vi tilbyder stor variation til vores kunder i form af vores syv forskellige køkkener samt vores arbejde med bæredygtighed. Her er vi kommet langt med en række tiltag inden for madspild, økologi, genanvendelse, og vi er i fuld gang med at implementere brugen af nedbrydeligt emballage i alle dele af virksomheden”, siger Ronny Saul, adm. direktør Jespers Torvekøkken.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Over 1400 restauranter er gået konkurs i Storbritannien

Det er blevet sværere at drive restaurant i Storbritannien indenfor "casual dining"-segmentet, hvor kunder vender ryggen til kæder som Byron, Strada, Gourmet Burger Kitchen og Jamie Olivers restauranter, skriver Fødevarewatch.dk.

Mangemillionær køber sig ind i kendt kaffekæde

Den kendte kaffekæde Riccos har igen fået en mangemillionær i ejerkredsen. August Lund, tidligere højt placeret Goldman Sachs-finansmand i London og nuværende hovedaktionær i restaurantkæden Cofoco, har således investeret i Riccos og fået en ejerandel på 50 pct., skriver Finans.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne