En gammel kending har henover sommeren fået nyt liv. Det har krævet den helt store renovering og idéudvikling for at opfylde de krav og ambitioner, som Morten Bay, Stig Berthelsen og Leo Rebaz har med den nye Café og Restaurant Kongens Have. Det skriver MigOgOdense.dk.

”Vi vil skabe et sted i øjenhøjde. Her skal være hyggeligt og gæsterne skal have en god oplevelse. Og så skal det hele selvfølgelig være til rimelige priser,” fortæller Leo strålende af entusiasme, mens Stig anerkender en enighed og tilføjer:

Maden på menukortet har de også været ekstra omhyggelige med. De har med inspiration fra udlandsrejser sammensat alt fra Bali-inspireret bowls til London-inspireret åbne sandwich.

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne