Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med Copenhagen Pride Week hylder København hvert år mangfoldigheden i hovedstaden med fest, farver og masser af kærlighed. Men mange unge med en anden seksualitet end flertallet møder desværre ikke kun kærlighed og accept, når de færdes i nattelivet.
Derfor lancerer Københavns Kommune en ny kampagne, Trygt Natteliv, der opfordrer unge til at tage medansvar og behandle hinanden ordentligt.
”Vi vil med kampagnen få de unge københavnere, som ikke selv oplever diskrimination, til aktivt at vise, at de ikke finder sig i, at andre bliver behandlet dårligt. Det er et fælles ansvar at blande sig og sige fra, og det vil vi gerne have flere unge til at gøre”, siger beskæftigelses- og integrationsborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard (Venstre) i en pressemeddelelse.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025