Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med Copenhagen Pride Week hylder København hvert år mangfoldigheden i hovedstaden med fest, farver og masser af kærlighed. Men mange unge med en anden seksualitet end flertallet møder desværre ikke kun kærlighed og accept, når de færdes i nattelivet.
Derfor lancerer Københavns Kommune en ny kampagne, Trygt Natteliv, der opfordrer unge til at tage medansvar og behandle hinanden ordentligt.
”Vi vil med kampagnen få de unge københavnere, som ikke selv oplever diskrimination, til aktivt at vise, at de ikke finder sig i, at andre bliver behandlet dårligt. Det er et fælles ansvar at blande sig og sige fra, og det vil vi gerne have flere unge til at gøre”, siger beskæftigelses- og integrationsborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard (Venstre) i en pressemeddelelse.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025