Med en ny samarbejdsaftale kan HORESTA-medlemmer spare hele 25 procent på dit POS-abonnement og samtidig få lettere ved at overholde de nye regler for digitale kasseapparater. 

OnlinePOS er markedsledende i Danmark og leverer digitale POS-løsninger til hotel- og restaurationsbranchen. De arbejder udelukkende med de førende tredjepartsplatforme på markedet for at tilbyde en række tilpasningsmuligheder, og optimere, automatisere og effektivere arbejdsprocesser samt samtidig skabe et solidt datagrundlag.

“Vi er meget glade for at kunne tilbyde vores medlemmer en nedsat pris på markedets førende POS-løsning. Samarbejdet med OnlinePOS betyder også, at vores medlemmer kan få et integreret system, der ud over at reducere omkostningerne også vil øge effektiviteten. Vi er ikke i tvivl om, at samarbejdet vil blive taget positivt imod,” siger Nadeem Wasi, der er medlemschef i HORESTA.

OnlinePOS har udviklet integrationer med systemer inden for økonomi, vagtplanlægning, takeaway, loyalitet, gavekort, bordbooking, selvbetjening, køkkenskærme mv., der giver virksomheder mulighed for at forbinde hele forretningen til kassesystemet. 

OnlinePOS har identificeret et behov for et system med fokus på driften i hotel- og restaurantbranchen og integrerer flere forskellige PMS-systemer. Det betyder, at OnlinePOS kan fungere sideløbende med PMS-systemet, og supplere det med forskellige funktioner.

Vil du læse mere OnlinePOS kan du gøre det her. Du kan også kontakte OnlinePOS på salg@onlinepos.dk.

Log ind