HORESTA tilbyder en medarbejdertilfredshedsundersøgelse, målrettet og skræddersyet til hotel-, restaurant- og turisterhvervet. Vi kalder det Better Hospitality Workplace (BHW), og resten af året kan du få op til 40 pct. rabat på analyseværktøjet.

Mange af HORESTAs medlemmer gør allerede brug af BHW, og det betyder, at vi har et unikt branche-benchmark, som gør det muligt for dig at sammenligne resultaterne fra dine medarbejdere med niveauet fra resten af erhvervet på en række områder.

”Mangel på arbejdskraft er en stor udfordring for vores erhverv, og alt peger på, at den bliver endnu større i fremtiden. Derfor er der mere end nogensinde før brug for redskaber, der kan tage temperaturen på medarbejdernes tilfredshed og afdække, hvor der skal sættes ind for bedre at kunne tiltrække og fastholde medarbejderne. Tilfredse medarbejdere giver højere produktivitet og styrker virksomhedens bundlinje”, siger Pia Voss, der er adm. direktør i HORESTA, og fortsætter:

 ”BHW er et unikt værktøj, der kan skræddersys til dit fokus og din virkelighed. Her får du blandt andet muligheden for at sammenligne resultaterne fra dine medarbejdere med resten af vores branche. Dermed ved du som leder præcis, hvor arbejdspladsen har sine styrke, og hvor der er behov for at sætte yderligere ind.”

HORESTA har gjort det nemt for medarbejderne at besvare undersøgelsen. Den kan besvares på mobiltelefon, tablet eller lignende, tager 5-7 min. og kan udfyldes på både dansk og engelsk. Du får som arbejdsgiver online adgang til dine resultater.

En gennemført BHW-analyse dækker den lovpligtige psykiske arbejdspladsvurdering.

Læs mere om Better Hospitality Workplace her.

Hotel Insights 2025: Med fokus på den gode tone i branchen

Hvordan skaber man et sundt psykisk arbejdsmiljø – og hvorfor er det helt afgørende for både medarbejdere og gæster? Det er omdrejningspunktet, når Christina Nielsen fra Sinatur Hotel & Konference, holder oplæg på Hotel Insights 2025.

Log ind