Svendborg har over de seneste ti år udviklet og forfinet en skudsikker metode til at tiltrække turister fra hele landet gennem sommermånederne juni, juli og august.
På Hotel Svendborg har det fået belægningsprocenten til at stige fra omkring 60 procent til over 90, og derfor var det en glad og tilfreds direktør, HORESTA mødte, da vi lagde vejen forbi hos Tom Pelle Jensen for at tage den sydfynske turismetemperatur oven på coronakrisens hærgen.
Tom Pelle Jensen er direktør for Halberg Hotels, som udover Hotel Svendborg driver Hotel Fredericia – begge under Best Western-brandet.
Hør her Tom Pelle Jensen fortælle, hvordan Svendborg har knækket koden til at få fyldt hotelsengene. Sommer efter sommer. År efter år.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Brøchner Hotels åbner nyt hotel opkaldt efter grundlæggeren
11-11-2025
-
Sunset Boulevard-direktør stopper efter 12 år
11-11-2025
-
HORESTA: Region Sjælland i front på hotelovernatninger i september
11-11-2025
-
Marriott og CodeNode indgår nyt konferencesamarbejde i København
11-11-2025
-
Bone’s vil udvide med nyt koncept på tidligere Jensens-lokationer
11-11-2025
-
Isbar med kunst og arktiske cocktails åbnet midt på Strøget
11-11-2025
-
Strammere regler for korttidsudlejning får opbakning fra ejendomsbranchen
11-11-2025