Selvom vi kun skriver oktober, har julefeberen ramt Wonderful Copenhagen. Turismeorganisationen er i gang med at forberede dette års kampagner, som skal tiltrække turister til København for at opleve julen i hovedstaden.

I midten af november lancerer Wonderful Copenhagen den nationale kampagne Københavner Kærlighed, der er målrettet Fyn og Jylland, og den internationale kampagne Copenhagen Christmas Capital, som er målrettet Danmarks nabolande.

Turisme- og oplevelsesvirksomheder i hovedstaden kan blive en del af kampagnerne og dermed få promoveret julebegivenheder gennem Wonderful Copenhagens kanaler.

Sådan bliver I en del af kampagnerne

Som et led i kampagnen, skal jeres arrangement oprettes som begivenhed på Facebook.

Da det altoverskyggende tema er jul, er det en forudsætning, at jeres begivenhed bærer præg af jul.

Når begivenheden er oprettet, skal I tilføje VisitCopenhagens Facebookside som medorganisator – Det finder I en guide til her.

Herefter sender I en mail til [email protected] med en kort beskrivelse af begivenheden, link til facebookbegivenheden, praktiske oplysninger (tid, sted pris etc.) og et billede i 16:9 format (evt. fotokreditering).

Ønsker I at være en del af den internationale kampagne, skal begivenheden være på engelsk.

I kan læse mere her.

Bornholm samler nordisk turismekonference

170 forskere og praktikere fra hele Norden mødes på Bornholm til et symposium om turismens rolle. Værtskabet giver øen en enestående chance for at vise sit helårspotentiale.

Log ind