Mens vi venter på, at Danmark og branchen åbner igen, bruger en række spisesteder og turistvirksomheder tiden på at blive mere bæredygtige, så de er bedre rustet til ønskerne og forventningerne fra fremtidens forbrugere.
HORESTA vil gerne hjælpe jer med dette arbejde og har derfor arrangeret en række webinarer i den kommende tid, der tager relevante emner omkring bæredygtighed op. Lige fra take-away og emballage til CO2-beregning og kompensation.
Det første webinar i rækken omhandler jeres muligheder for at søge støtte og puljer til jeres bæredygtige indsats.
Det finder sted den 5. marts kl. 13.00 - 14.00
Indtil da har vi samlet en oversigt over muligheder for støtte til dette arbejde. Læs mere her.
Sara Azoulay Pedersen
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge hoteliværksættere udvider med tredje hotel
23-06-2026
-
HORESTA: Solrigt vejr sender flere på ferie i Danmark
23-06-2026
-
Hotelchef i Vejle skifter spor efter fire år
23-06-2026
-
Beskæftigelsen holder kursen – men væksten aftager
23-06-2026
-
Regeringen lægger op til dyrere kød
23-06-2026
-
Emballageregning skaber uro hos producenter
23-06-2026
-
Internationalt: Venedig vil skrue op for turistafgiften
23-06-2026