I dag går HORESTAs magasin, VISITOR, i luften med et splinternyt website, der skal give de mange historier fra landets allermest passionerede branche endnu mere liv.

Se online-universet her.

“Ambitionen med det nye site et at skabe meget mere end et site. Vi ønsker at skabe et online univers - er samlingspunkt - der sprudler af al den passion, som kendetegner branchen,” fortæller redaktør Sandra Samuelsen.

På det nyt site vil man kunne læse portrætter af branchens ildsjæle og artikler om trends og tendenser fra ind – og udland. Altsammen fortalt gennem nye digitale features.

På det nye site vil det på sigt også være muligt at søge i arkivet og finde portrætter og interviews, som magasinet tidligere har bragt. 

VISITOR vil desuden fortsat udkomme som  printmagasin fire gange om året.

Husk også at følge HORESTAs VISITOR-magasin på Facebook, Instagram og LinkedIn.

 

Se også

VISITOR: Nu er der terapi på menuen

En amerikansk restaurantkæde har ansat en psykolog for at styrke den enkelte medarbejders mentale sundhed, og virksomheden oplever nu en stor stigning i antallet af jobansøgere. VISITOR går tæt på arbejdsmiljøet i køkkenet.

VISITOR: Dansk hotelkæde vil til udlandet

VISITOR går tæt på hotelkæden, Kølpin Hotels, der arbejder på at strømline samspillet mellem dets to badehoteller samt deres boutique hotel i København. Læs artiklen her, hvor den nye direktør Karim Nielsen også løfter sløret for udlandsdrømmene i virksomheden.

Log ind