Et hav af branchens største profiler har gennem tiden prydet forsiden af HORESTAs branchemagasin, VISITOR.

Nu øger HORESTA sin digitale tilstedeværelse og lukker magasinet.

”Det er selvfølgelig trist at lukke branchens eneste magasin, men vi er nødt til at være, hvor vores medlemmer er, og det er online. Derfor kommer vi til at lave flere historier til sociale medier, flere videoer og nye digitale formater, som fortæller alle de fantastiske historier fra vores erhverv,” siger Jeppe Møller-Herskind, kommerciel direktør i HORESTA.

Han understreger, at VISITOR altid har været karakteriseret ved at fortælle om passionen i erhvervet, og den ånd vil leve videre.

”I HORESTA brænder vi for branchen, de gode historier og videndeling. Det kommer også til at være vores fokus i kommunikationen til medlemmerne og branchen fremadrettet, når vi som erhvervets største organisation følger og deler nyheder, trends og indsigt fra virksomhederne, profilerne samt eksperter,” siger Jeppe Møller-Herskind.

Sidste nummer af VISITOR er lige sendt på gaden.

Jeppe Moller Herskind 147X200.Png
Viceadministrerende direktør
Jeppe Møller-Herskind

Messmer.jpg
Kommunikationsdirektør
Henrik Messmer

Stor opbakning til HORESTA forslag

HORESTA har præsenteret 10 bud på, hvordan turismen kan bidrage til vækst uden for de store byer, blandt andet ved at gøre taxalovgivningen fleksibel.

Log ind