Et hav af branchens største profiler har gennem tiden prydet forsiden af HORESTAs branchemagasin, VISITOR.
Nu øger HORESTA sin digitale tilstedeværelse og lukker magasinet.
”Det er selvfølgelig trist at lukke branchens eneste magasin, men vi er nødt til at være, hvor vores medlemmer er, og det er online. Derfor kommer vi til at lave flere historier til sociale medier, flere videoer og nye digitale formater, som fortæller alle de fantastiske historier fra vores erhverv,” siger Jeppe Møller-Herskind, kommerciel direktør i HORESTA.
Han understreger, at VISITOR altid har været karakteriseret ved at fortælle om passionen i erhvervet, og den ånd vil leve videre.
”I HORESTA brænder vi for branchen, de gode historier og videndeling. Det kommer også til at være vores fokus i kommunikationen til medlemmerne og branchen fremadrettet, når vi som erhvervets største organisation følger og deler nyheder, trends og indsigt fra virksomhederne, profilerne samt eksperter,” siger Jeppe Møller-Herskind.
Sidste nummer af VISITOR er lige sendt på gaden.


SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Sunset Boulevard klar til tysk ekspansion efter stærkt år
18-02-2025
-
Bypark foran Tivoli udskudt til tidligst 2030
18-02-2025
-
Svinkløv Badehotel fastholder solid indtjening
18-02-2025
-
Stjernekok åbner ny restaurant på Færøerne
18-02-2025
-
Rekordår for turismen: Flere udlændinge, færre danske gæster
18-02-2025
-
HORESTA: Erhvervsturismen skal styrkes
18-02-2025
-
Rekordturisme i Billund skaber vækst og arbejdspladser
18-02-2025