Jens Zimmer Christensen har i mere end et årti siddet som formand for HORESTA, og han har nu valgt at give stafetten videre.

I den forbindelse vil HORESTA gerne invitere medlemmer, samarbejdspartnere og øvrige venner af HORESTA til at komme og sige farvel til Jens ved en reception:

Torsdag den 24. juni, kl. 14.00 – 17.00* på Tivoli Hotel & Congress Center.

Tilmeld dig her

*Husk at medbringe negativ Covid-19 test  (mindre end 72 timer gammel) eller Coronapas.

Odense godkender stor hoteludvidelse

Et flertal i Odense Byråd har sagt ja til en ny hotelfløj ved Odense Congress Center. Projektet skal styrke kapaciteten til konferencer og events.

Log ind