Nu kan I få hjælp til at tage kontrollen over virksomhedens markedsføring og styrke jeres synlighed på nettet. Målet med kurset er at drive flere bookinger til egen hjemmeside og spare på kommissionerne til bookingportalerne.
Det er vigtigt, at kunderne har kendskab til virksomhedens eksistens, og at man er synlig på nettet dér, hvor gæsterne kommunikerer, deler og søger information samt inspiration. Fordi en stigende andel af bookinger og ordrer sker online.
HORESTAs kursus gennemgår de forskellige muligheder for at øge synligheden på internettet, udover ved søgeordsoptimering, sociale medier og kommisionsbetalt markedsføring. I løbet af kursusdagen får I mulighed for at afdække jeres virksomheds tilstedeværelse på internettet med henblik på at prioritere optimerings-mulighederne for øget synlighed online.
Tid & Sted
Fredag d. 27. august kl. 9.30 - 16.00 i Vejle
Underviser
Kaare Harry Kjerrumgaard, selvstændig underviser og konsulent - se mere på www.khk.dk.
Hvem bør deltage
Ejere, ledere, mellemledere og marketing-/salgspersonale
Pris – alle priser er ekskl. moms
Medlemmer: 2.500 kr. ekskl. moms for den første medarbejder - for yderligere medarbejdere fra samme virksomhed 1.500 kr. ekskl. moms.
Ikke medlemmer: 5.000 kr. ekskl. moms pr. medarbejder.
Tilskud
Virksomheder har mulighed for at søge støtte fra Kompetenceudviklingsfonden, hvis kursusdeltageren er omfattet af overenskomsten mellem HORESTA/3F. Medarbejderen skal desuden have minimum 6 måneders anciennitet. Der kan maksimalt opnås 2 ugers kompetencestøtte svarende 74 timer. Støtten er betinget af, at medarbejderen ikke har forbrugt sine opsparede uger i indeværende år. Der kan opnås et tilskud på 140 kr. pr. time eller i alt 980 kr. for deltagelse på dette kursus.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
»Jeg er stolt og ydmyg«: Destinationsdirektør udpeget som forperson for dansk turisme
26-03-2024
-
McDonald's restauranter fik overskud
26-03-2024
-
Praksisændring samt præcisering vedr. udenlandske praktikanter i hotel- og restaurationsbranchen
26-03-2024
-
Stigning på 49 procent: Hotelkæde leverer sit bedste resultat nogensinde
26-03-2024
-
Familieejet hostel midt i Aarhus lukker efter konkursbegæring
26-03-2024
-
Kæde åbner sit andet hotel i København
26-03-2024
-
Legoland-ejer kæmper sig gennem voldsomt år med kæmpe vækstplaner
26-03-2024
-
Vinderen af Sønderjyllands Initiativpris 2024
26-03-2024