HORESTA har sat gang i kampagnen ”Book Direkte” for at få forbrugerne til at gå uden om portalerne, så al omsætning tilfalder hotellerne. Med de store økonomiske tab i foråret er der nemlig brug for, at så mange penge som muligt lander hos hotellerne – og ikke hos internationale bookingportaler.
I tilknytning til kampagnen har vi nu udviklet nyt materiale, som jeres virksomhed kan benytte i hotellets markedsføring.
En fælleseuropæisk kampagne
Det er den europæiske hotelorganisation, HOTREC, som HORESTA er del af, der har udarbejdet den internationale kampagne, og HORESTA bakker op sammen med en lang række af vores søsterorganisationer i Europa.
HORESTAs hotelmedlemmer kan hente materialet på HORESTAs hjemmeside gratis.
”Der er brug for at gæsterne opnår en større viden om, hvad det betyder, når de booker direkte hos virksomheden. Og at de faktisk kan bidrage til at få erhvervet på fode igen. Vi håber, at kampagnen kan være medvirkende til at skabe omsætning i de virksomheder, der har det allersværest lige nu,” siger HOTRECs præsident og HORESTAs formand, Jens Zimmer Christensen.
Som en del af kampagnen er der udarbejdet flyers, logo’er og klistermærker mv. på flere forskellige sprog.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tennisikon i ny storinvestering af Joe & The Juice: Vil åbne egne butikker
18-12-2025
-
Visit Denmark-direktør skal styrke turismens stemme i Europa
18-12-2025
-
Aarhus halverer erhvervsturisme-støtte midt i hotelboom
18-12-2025
-
Erkender ulovlig støtte til Arena Næstved: HORESTA kræver handling i hele Danmark
18-12-2025
-
HORESTA: EU-regler bør følges op med skarpere krav til Airbnb
18-12-2025
-
Dining Week 2026: Hele landet dækkes op til gastronomisk festival
18-12-2025
-
HORESTA kritiserer forslag om at bremse hotelvækst i Indre By
18-12-2025
-
Norrlyst overtager fuldt ejerskab af bagerivirksomhed
18-12-2025
-
Luksusturismen vokser markant i Danmark og Sverige
18-12-2025