HORESTA har sat gang i kampagnen ”Book Direkte” for at få forbrugerne til at gå uden om portalerne, så al omsætning tilfalder hotellerne. Med de store økonomiske tab i foråret er der nemlig brug for, at så mange penge som muligt lander hos hotellerne – og ikke hos internationale bookingportaler.
I tilknytning til kampagnen har vi nu udviklet nyt materiale, som jeres virksomhed kan benytte i hotellets markedsføring.
En fælleseuropæisk kampagne
Det er den europæiske hotelorganisation, HOTREC, som HORESTA er del af, der har udarbejdet den internationale kampagne, og HORESTA bakker op sammen med en lang række af vores søsterorganisationer i Europa.
HORESTAs hotelmedlemmer kan hente materialet på HORESTAs hjemmeside gratis.
”Der er brug for at gæsterne opnår en større viden om, hvad det betyder, når de booker direkte hos virksomheden. Og at de faktisk kan bidrage til at få erhvervet på fode igen. Vi håber, at kampagnen kan være medvirkende til at skabe omsætning i de virksomheder, der har det allersværest lige nu,” siger HOTRECs præsident og HORESTAs formand, Jens Zimmer Christensen.
Som en del af kampagnen er der udarbejdet flyers, logo’er og klistermærker mv. på flere forskellige sprog.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025