HORESTA har sat gang i kampagnen ”Book Direkte” for at få forbrugerne til at gå uden om portalerne, så al omsætning tilfalder hotellerne. Med de store økonomiske tab i foråret er der nemlig brug for, at så mange penge som muligt lander hos hotellerne – og ikke hos internationale bookingportaler.
I tilknytning til kampagnen har vi nu udviklet nyt materiale, som jeres virksomhed kan benytte i hotellets markedsføring.
En fælleseuropæisk kampagne
Det er den europæiske hotelorganisation, HOTREC, som HORESTA er del af, der har udarbejdet den internationale kampagne, og HORESTA bakker op sammen med en lang række af vores søsterorganisationer i Europa.
HORESTAs hotelmedlemmer kan hente materialet på HORESTAs hjemmeside gratis.
”Der er brug for at gæsterne opnår en større viden om, hvad det betyder, når de booker direkte hos virksomheden. Og at de faktisk kan bidrage til at få erhvervet på fode igen. Vi håber, at kampagnen kan være medvirkende til at skabe omsætning i de virksomheder, der har det allersværest lige nu,” siger HOTRECs præsident og HORESTAs formand, Jens Zimmer Christensen.
Som en del af kampagnen er der udarbejdet flyers, logo’er og klistermærker mv. på flere forskellige sprog.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025