Covid-19-krisen øger behovet for, at man som virksomhed i hotel-, restaurant- og turisterhvervet sælger sin kapacitet så optimalt som muligt.
Det skyldes især, at mange virksomheder er underlagt restriktioner i form af krav til kvadratmeter, afstand, åbningstider m.fl.
Nu udbyder HORESTA et kursus i, hvordan I ved hjælp af revenue management kan optimere salget af jeres kapacitet.
Revenue management handler netop om at indsamle viden om gæsternes købsadfærd til at forudsige den fremtidige efterspørgsel og optimere omsætningen.
Kurset foregår den 28. august på Frederiksberg.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Ny frist for kollektivt søgsmål mod Booking.com
30-07-2025
-
Turismetrends: Sådan rejser europæerne i 2025
30-07-2025
PRESSEKLIP
-
Bellagroup har udpeget ny direktør
30-07-2025
-
Fusion og rebranding præger resultat hos Core Hospitality
30-07-2025
-
Ny hotelchef skal styrke Copenhagen Plaza efter renovering
30-07-2025
-
Minister: Møns Klint kan tiltrække flere turister
30-07-2025
-
Green Key skaber øget interesse for Hotel Pejsegården
30-07-2025
-
TV2-serie vækker historisk interesse og løfter museum i Jelling
30-07-2025
-
Elever imponerer med sommerrestaurant på Severin
30-07-2025
-
Kraftigt regnvejr lukkede BonBon-Land i to dage
30-07-2025