HORESTA og 3F’s brandingkampagne af hotel- og restauranterhvervet er kommet flyvende fra start med blandt andet flere end 100.000 visninger på den første film med en social media-influencer. Kampagnens indhold skal dog også drives af 14 ambassadører i erhvervet, som vi løbende vil præsentere. Blandt dem er Christian Wellendorf, kaptajn for kokkelandsholdet og vinder af verdens bedste kokkeassistent ved Bocuse d’Or.

Christian Wellendorf er en af gastronomiens mest blinkende stjerner. Og ikke bare i Danmark: Han har assisteret Kenneth Toft-Hansen til guld ved Bocuse d’Or, og han står i spidsen for kokkelandsholdet. Han har dog også afsat tid til at bidrage til brandingen af hotel- og restauranterhvervet i HORESTA og 3F’s nye kampagne, Hospitality Career.

Christian Wellendorf har begrundet sin opbakning til Hospitality Career sådan:

”Jeg synes, det er supersejt at være håndværker og kunne være med til at kunne inspirere andre unge mennesker til at gå lidt de samme veje, som jeg måske har gjort. Det vil jeg gerne være med til at skabe lidt fokus på”.

Læs mere om kampagnen på siden www.hospitalitycareer.dk.

Nytårshilsen: ”2019 handlede om klimaansvar – 2020 handler om klimahandling”

2019 vil stå tydeligt i historien som et ’klimaår’, hvor der kom et globalt fokus på, hvordan vi forbruger klodens ressourcer. Der er ingen tvivl om, at vi alle har et ansvar for konstant at tænke, hvordan vi kan leve og drive virksomheder på nye og mere bæredygtige måder. Nu går vi ind i 2020, som bliver et år for klimahandling, skriver HORESTAs formand, Jens Zimmer Christensen, i sin nytårshilsen.

Sådan kan I bruge brandingkampagnen

Flere unge skal få øjnene op for mulighederne i hotel-, restaurant- og turisterhvervet, og det skal kampagnen ’Hospitality Career’, som HORESTA og 3F har lanceret, være medvirkende til.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne