Hvordan bringer man Jensens Bøfhus ind i fremtiden som en succesfuld restaurantkæde? Det skal Anders Nikolaisen svare på, som ny direktør for virksomheden. I det nye nummer af Visitor fortæller han, at kæden skal tilbage til rødderne.

”Vi skal holde fast i vores dna og bringe det ind i nutiden på en relevant og moderne måde. Målet er, at folk i branchen igen kan kigge på os og sige: ”Det er sgu fedt, det, de har gang i. Gid det var os, der havde lavet det”. Dér er vi ikke i dag, og det ved vi godt. Men der skal vi hen igen”, siger Anders Nikolaisen.

Han fortæller blandt andet, at kæden nu har investeret i kvalitet, som gæsten kommer til at kunne mærke på de tallerkener, de får serveret.

I det nye Visitor kan du også få et indblik i branchens mange uniformer. På den københavnske restaurant Sukaiba har man f.eks. besluttet at skifte uniformer efter sæsonen.

Adfærdseksperten Simon Bentholm fortæller også, hvordan man i højere grad kan forenkle sit koncept og give gæsterne bedre koncept.

Læs hele det nye Visitor her.

Bühlmann løfter historisk hotel med millionrenovering

Hotel Scheelsminde i Aalborg gennemgår en omfattende renovering til 15 mio. kr. Bühlmann Hotels vil skabe en luksuriøs hoteloplevelse med respekt for historien. Projektet omfatter nye konferencefaciliteter, værelser og et moderne spaområde.

Topkok overtager driften af tre restauranter

Han har indtil for nyligt været ansigtet på gourmet-succesen Ghrelin, men fremover skal Anders ’Kuk’ Kristensen styre tre spisesteder, hvor skulderne er sænkede og priserne gode.

Log ind