”Gå hjem og lav mad”, sagde restauratøren og kogebogsforfatteren Trine Hahnemann i mange år til danskerne, men nu laver hun selv takeaway fra sit madhus på Østerbro. Restaurantmarkedet har nemlig udviklet sig, og hun fortæller i det nye Visitor, hvorfor hun ikke havde lavet samme virksomhed for ti år siden.
Trine Hahnemanns forretning serverer allerede frokost til 3.000 sultne medarbejdere hos virksomhedskunder til Hahnemanns Køkken, der driver kantine. Fælles for alle dele af restauratørens forretning er et stærkt fokus på bæredygtighed.
I det nye Visitor kan du også læse om ’det gode loyalitetsprogram’. For hvordan knytter man gæsten til produktet, og i bedstefald får dem til at blive ambassadør for virksomheden?
Bladet tager også et kig på branchens største udfordringer, samt et indblik i Nordhavn Manufactory som er etableret af Løgismose Meyers. Her er målet at udvikle nye råvarer, og det sker blandt andet i samarbejde med restauranter.
Læs hele det nye Visitor her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA-formand genvalgt for to år
07-06-2023
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Radikale: Det er ikke en hovedstad værdig at begrænse udeservering
07-06-2023
-
HORESTA til debat: Selvfølgelig er vi interesserede i at få mere lokalt grønt og frugt ind
07-06-2023
-
Endnu et parti sår tvivl om forbud mod udeservering
07-06-2023
-
Fortsat en dårlig forretning at være verdens bedste restaurant
07-06-2023
-
Røde tal hos selskab bag restaurantkæde
07-06-2023
-
Køkkenchefs kogebog kåret som verdens bedste
07-06-2023