”Gå hjem og lav mad”, sagde restauratøren og kogebogsforfatteren Trine Hahnemann i mange år til danskerne, men nu laver hun selv takeaway fra sit madhus på Østerbro. Restaurantmarkedet har nemlig udviklet sig, og hun fortæller i det nye Visitor, hvorfor hun ikke havde lavet samme virksomhed for ti år siden.
Trine Hahnemanns forretning serverer allerede frokost til 3.000 sultne medarbejdere hos virksomhedskunder til Hahnemanns Køkken, der driver kantine. Fælles for alle dele af restauratørens forretning er et stærkt fokus på bæredygtighed.
I det nye Visitor kan du også læse om ’det gode loyalitetsprogram’. For hvordan knytter man gæsten til produktet, og i bedstefald får dem til at blive ambassadør for virksomheden?
Bladet tager også et kig på branchens største udfordringer, samt et indblik i Nordhavn Manufactory som er etableret af Løgismose Meyers. Her er målet at udvikle nye råvarer, og det sker blandt andet i samarbejde med restauranter.
Læs hele det nye Visitor her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Paris skærper kursen mod ulovlig Airbnb-udlejning
10-12-2024
-
Ny direktør skal lede Crowne Plaza og styrke Bellagroup
10-12-2024
-
VisitDenmark lukker kontor i Kina
10-12-2024
-
Nyt hotel på vej til Kolding
10-12-2024
-
Hotel- og restaurationsbranchen fordobler antal senioransatte
10-12-2024
-
Ribe lancerer ny gastronomifestival for at tiltrække turister
10-12-2024
-
HORESTA: Flere seniorer løser ikke manglen på arbejdskraft
10-12-2024