”Gå hjem og lav mad”, sagde restauratøren og kogebogsforfatteren Trine Hahnemann i mange år til danskerne, men nu laver hun selv takeaway fra sit madhus på Østerbro. Restaurantmarkedet har nemlig udviklet sig, og hun fortæller i det nye Visitor, hvorfor hun ikke havde lavet samme virksomhed for ti år siden.

Trine Hahnemanns forretning serverer allerede frokost til 3.000 sultne medarbejdere hos virksomhedskunder til Hahnemanns Køkken, der driver kantine. Fælles for alle dele af restauratørens forretning er et stærkt fokus på bæredygtighed.

I det nye Visitor kan du også læse om ’det gode loyalitetsprogram’. For hvordan knytter man gæsten til produktet, og i bedstefald får dem til at blive ambassadør for virksomheden?

Bladet tager også et kig på branchens største udfordringer, samt et indblik i Nordhavn Manufactory som er etableret af Løgismose Meyers. Her er målet at udvikle nye råvarer, og det sker blandt andet i samarbejde med restauranter.

Læs hele det nye Visitor her.

Har du fået læst?

Nyt Visitor: Mød dansk vintalent der er blandt verdens bedste

66 deltagere fra 63 lande dyster i fem dage ved verdensmesterskaberne for sommeliers. VM-sølvet gik til danske Ninna Højgaard Jensen, og i det nye Visitor fortæller hun, hvordan passionen for vin har udviklet sig, og hvorfor hun drages til konkurrencer.

Visitor: Kæde har erstattet underskud med gæsterekord

Fik du læst historien i det nyeste Visitor om, hvordan Sunset Boulevard har man satset på uddannelse og dataopsamling. Og hvordan virksomheden har vendt et millionunderskud til gæsterekord. Det fortæller direktør Jens Broch i et interview.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne