”Gå hjem og lav mad”, sagde restauratøren og kogebogsforfatteren Trine Hahnemann i mange år til danskerne, men nu laver hun selv takeaway fra sit madhus på Østerbro. Restaurantmarkedet har nemlig udviklet sig, og hun fortæller i det nye Visitor, hvorfor hun ikke havde lavet samme virksomhed for ti år siden.
Trine Hahnemanns forretning serverer allerede frokost til 3.000 sultne medarbejdere hos virksomhedskunder til Hahnemanns Køkken, der driver kantine. Fælles for alle dele af restauratørens forretning er et stærkt fokus på bæredygtighed.
I det nye Visitor kan du også læse om ’det gode loyalitetsprogram’. For hvordan knytter man gæsten til produktet, og i bedstefald får dem til at blive ambassadør for virksomheden?
Bladet tager også et kig på branchens største udfordringer, samt et indblik i Nordhavn Manufactory som er etableret af Løgismose Meyers. Her er målet at udvikle nye råvarer, og det sker blandt andet i samarbejde med restauranter.
Læs hele det nye Visitor her.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Danske Hoteller udvider med ”hotelperle” i Næstved
15-04-2025
-
Aldrig har der været så mange gæster, og aldrig har hotellet i Nyborg tjent så mange penge
15-04-2025
-
Korttidsleje eksploderer
15-04-2025
-
Stjernekoks billige restaurant imponerer
15-04-2025
-
Her er programmet for Madens Folkemøde
15-04-2025
-
4 ud af 5 danskere med et Visa/Dankort kan nu betale med Dankort i Apple Pay
15-04-2025
-
Henter ny direktør med erfaring fra LEGO
15-04-2025
-
Tyskerne vil gerne til Danmark, og de vil have deres hunde med
15-04-2025