”Gå hjem og lav mad”, sagde restauratøren og kogebogsforfatteren Trine Hahnemann i mange år til danskerne, men nu laver hun selv takeaway fra sit madhus på Østerbro. Restaurantmarkedet har nemlig udviklet sig, og hun fortæller i det nye Visitor, hvorfor hun ikke havde lavet samme virksomhed for ti år siden.

Trine Hahnemanns forretning serverer allerede frokost til 3.000 sultne medarbejdere hos virksomhedskunder til Hahnemanns Køkken, der driver kantine. Fælles for alle dele af restauratørens forretning er et stærkt fokus på bæredygtighed.

I det nye Visitor kan du også læse om ’det gode loyalitetsprogram’. For hvordan knytter man gæsten til produktet, og i bedstefald får dem til at blive ambassadør for virksomheden?

Bladet tager også et kig på branchens største udfordringer, samt et indblik i Nordhavn Manufactory som er etableret af Løgismose Meyers. Her er målet at udvikle nye råvarer, og det sker blandt andet i samarbejde med restauranter.

Læs hele det nye Visitor her.

VISITOR: Nu er der terapi på menuen

En amerikansk restaurantkæde har ansat en psykolog for at styrke den enkelte medarbejders mentale sundhed, og virksomheden oplever nu en stor stigning i antallet af jobansøgere. VISITOR går tæt på arbejdsmiljøet i køkkenet.

VISITOR: Dansk hotelkæde vil til udlandet

VISITOR går tæt på hotelkæden, Kølpin Hotels, der arbejder på at strømline samspillet mellem dets to badehoteller samt deres boutique hotel i København. Læs artiklen her, hvor den nye direktør Karim Nielsen også løfter sløret for udlandsdrømmene i virksomheden.

Log ind