Et nyt redskab vil fremover kunne give HORESTA-medlemmer med en Nets-indløsningsaftale uvurderlig indblik i deres kunders købsadfærd.
Nets har udviklet en gratis app, Nets MyPayments. Med den på smartphonen kan du få adgang til et datasæt, der langt overgår, hvad de fleste små og mellemstore virksomheder har adgang til i dag. En viden, som kan bruges til at planlægge og strukturere fremtidigt salg, indkøb, bemanding m.v.
Når du downloader Nets MyPayments, kan du følge udviklingen for din omsætning hele tiden og lynhurtigt på din smartphone. Du får viden om, hvilke tidsrum, der er mest attraktive, så du bedre kan planlægge vagtplanerne. Derudover kan du se, hvilke lande kunderne er fra, og hvor loyale de er i din forretning. På den måde kan du optimere din drift, dit produkt og din service – så du kommer helt tæt på kunderne, og oplevelsen bliver i top.
Læs mere på https://www.nets.eu
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Finalisterne til Årets Kok og Årets Tjener 2026 er fundet
23-11-2025
-
Madklubben til HORESTA Årsdag 2025: Digitalisering starter der, hvor gæsten ikke ser det
23-11-2025
-
Restaurant Insights 2025: Få ny viden og inspiration til restaurantdriften
23-11-2025
-
HORESTA: Regeringens satsning på erhvervsturismen er et stærkt signal
23-11-2025
PRESSEKLIP
-
Beskæftigelsen fortsatte med at stige i september
21-11-2025
-
Mødeturisme og grøn omstilling får millionløft af staten
21-11-2025
-
Nye kystprojekter får luft under vingerne
21-11-2025
-
HORESTA: Strategisk turismeløft er godt – men bør følges op af bedre konkurrencevilkår
21-11-2025
-
Øresundslinjen bliver nu mere batteridrevet
21-11-2025
-
Klima og turisme forenes i ny storattraktion i Roskilde
21-11-2025