Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hotel d’Angleterre i København har som det første og eneste hotel i Danmark modtaget to såkaldte MICHELIN Keys. Udmærkelsen blev offentliggjort ved en ceremoni i Paris den 8. oktober, hvor MICHELIN Guiden præsenterede sin 2025-udgave af den nye nøglepris.
To Michelin-nøgler gives til hoteller, der tilbyder en enestående og uforglemmelig helhedsoplevelse – med karakter, charme og stor omhu for både detaljer og gæster. Hotellets adm. direktør, Lucas Johansson, fremhæver, at hæderen bekræfter d’Angleterres fokus på højeste standarder i alle aspekter af hotellets drift – fra arkitektur og interiør til service og formidling.
Anerkendelsen understøtter samtidig hotellets eksisterende Michelin-stjerne i Restaurant Marchal og styrker dets position som destination for både gastronomi og luksuriøs overnatning. Michelin-nøglen er skabt som hotelbranchens svar på Michelin-stjernen og tildeles hoteller, hvor passion og kvalitet går hånd i hånd.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny minister vil videre med modernisering af planloven
25-06-2026
-
Grønt lys til nyt strandhotel på Sydsjælland
25-06-2026
-
Millionstøtte skal løfte natur og turisme ved Storebælt
25-06-2026
-
HORESTA sænker kontingentet for medlemmer
25-06-2026
-
Historisk hospital kan blive nyt hotelområde
25-06-2026
-
Lufthavn venter rekordsommer med 10 mio. passagerer
25-06-2026
-
Hotelgigant vil vokse yderligere i Norden
25-06-2026
-
HORESTA: Lejecykler skal ikke blive en forhindring i gadebilledet
25-06-2026