Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den nye turismestrategi skal styrke turismeerhvervet, øge antallet af gæster og forbedre udnyttelsen af eksisterende overnatningskapacitet. Det skriver Turisme.nu
Ifølge destinationsdirektør, Johanne Bugge, fokuserer strategien på bæredygtighed, stærkere samarbejde med erhvervsliv og borgerforeninger samt øget markedsføring af området.
Erhvervsturisme og endagsturister fra oplandet omkring Aalborg, Randers og Aarhus skal være med til at bidrage til væksten. Derudover vil Destination Himmerland arbejde med events, produktudvikling og samarbejder med lokale aktører for at øge kendskabet til området.
Læs hele historien på Turisme.nu
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025