Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hotel Fjordgaarden har leveret en omsætning på 43,6 mio. kr. og et resultat før skat på 2,7 mio. kr. i 2024. Fokus har været på strategisk udvikling og på at sikre en endnu bedre gæsteoplevelse, hvilket blandt andet er sket gennem opbygning af et stærkere team med nye nøglepersoner.
Direktør Ole Olsen understreger, at investeringerne i kompetencer har skabt større sammenhængskraft internt og en mærkbar effekt for gæsterne. Blandt forbedringerne på hotellet er en ny udendørs tipi sauna, som udvider kurbadets tilbud til seks forskellige saunaer, samt mindre detaljer som bedre kaffe og nye puder på værelserne.
Digitalt har Fjordgaarden opgraderet med en ny hjemmeside, nye IT-platforme og et opdateret bookingsystem, der skal gøre det lettere og mere inspirerende at booke ophold.
Ambitionen om at nå en omsætning på 50 mio. kr. i 2027 fastholdes, og Ole Olsen ser 2025 som endnu et vigtigt skridt i retning af målet om at blive Danmarks bedste kurbadshotel.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025