Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Pret A Manger har nået en milepæl med et globalt salg på over 1 mia. pund. Væksten er drevet af en international ekspansionsstrategi med nye markeder i Indien, Spanien, Cypern og Sydafrika, skriver Fødevarewatch.
Med 18 markeder har kæden nået sit 2021-mål om at fordoble sin størrelse tre år før planen. Adm. direktør Pano Christou udtaler, at virksomheden har leveret på sine ambitiøse mål efter pandemien.
I første halvår af 2024 steg salget med 10 % til 569 mio. pund, og Pret planlægger at femdoble antallet af butikker i USA til 300 inden 2029.
Læs hele historien på Fodevarewatch.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Fortsat fremgang i hotelovernatninger i september
13-11-2025
-
Sunset Boulevard lander ny direktør
13-11-2025
-
Rekordvækst i Københavns Lufthavn i årets første tre kvartaler
13-11-2025
-
Burger King satser stort på kinesisk ekspansion
13-11-2025
-
Restauratør i opråb over udeserveringsgebyr: Ét bord koster 12.000 kr.
13-11-2025
-
Debatindlæg: Venstre vil stramme reglerne for korttidsudlejning
13-11-2025
-
HORESTA sætter spot på flytrafikken til Hotel Insights 2025
13-11-2025
-
Kold College vinder Young Chef 2025
13-11-2025
-
Turismepulje skal skabe aktivitet – ikke skrivebordsprojekter
13-11-2025