Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Efter at have grundlagt og udviklet Zleep Hotels varemærket har administrerende direktør Peter Haaber indgået en aftale med Marriott International gennem sit hoteldriftselskab, Core Hospitality, om at rebrande sine Zleep hoteller i Danmark til Four Points Flex by Sheraton. Størstedelen af hotellerne forventes at være fuldt integreret og konverteret til december, mens resten følger efter tidligt i 2025.
Aftalen, som inkluderer 14 hoteller i Danmark, vil være fuldt implementeret inden udgangen af 2025. Med denne transformation træder Core Hospitality, som er driftsselskabet bag Zleep Hotel, ind som Marriotts største franchisetager i Skandinavien. De konverterede hoteller vil tilbyde moderne faciliteter målrettet midscale-rejsende.
Målet efter de nye samarbejde er tilbyde en hoteloplevelse, der leverer enkelhed og værdi med fokus på service, komfort og digitale løsninger såsom Marriott Bonvoy-platformen.
Axel Steinbach, udviklingsdirektør for Marriott i Norden, ser aftalen som en vigtig milepæl for virksomhedens vækst i regionen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025