Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danske forbrugere skifter fokus fra materielle køb til oplevelser, hvilket især gavner koncert- og restaurationsbranchen.
Efter coronanedlukninger og inflation er danskernes appetit på koncerter, rejser og restaurantbesøg stor, bekræfter både trendeksperter og branchefolk.
Ifølge Horesta’s viceadministrerende direktør, Jeppe Møller-Herskind, holder efterspørgslen efter restaurantoplevelser sig på et højt niveau i 2024, og branchen oplever generelt færre konkurser og stigende beskæftigelse. Han pointerer dog, at væksten varierer geografisk.
Live Nations direktør, Jesper Christensen, ser samme tendens i koncertbranchen og forventer en fortsat vækst, da danskerne søger fællesskab og liveoplevelser.
Læs hele historien på jyllands-posten.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyt pubkoncept skal udvide Hooked-familiens rækkevidde
09-12-2025
-
Nyt navn skal styrke Meiningers brand i København
09-12-2025
-
Overskud halveret hos Hotel Svanen trods stærkt efterår
09-12-2025
-
Fastfoodchef: Smag slår klima i danskernes hverdagsvalg
09-12-2025
-
Hotel, rådhus og boliger: Eksperter advarer mod plan
09-12-2025
-
Herning og Sønderborg driver ny overnatningsvækst
09-12-2025