Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

”Hvad skal vi lave i dag, Ida”? Det spørgsmål kan turister i Destination Vesterhavet stille på deres eget sprog om morgenen til den kunstige intelligens Ida. 

Der er aldrig søvn i øjnene på Ida, som er født og opvokset ved Vesterhavet og med glæde deler tips og viden om oplevelser, som er fuldstændig skræddersyet til gæsternes udgangspunkt, interesser og appetit på aktiviteter. Destination Vesterhavet er dermed i gang med at revolutionere måden, vi servicerer turisterne i Danmark på og måske i verden i fremtiden.

Det er marketingteamet i Destination Vesterhavet, som har født og opdraget Ida sammen med techvirksomheden, Twise. Kent J. Bøndergaard, som er marketing- og medlemschef hos Destination Vesterhavet, ser kæmpe muligheder for at tage turistservicen til helt nye højder i et astronomisk tempo.

Brøchner ekspanderer i Carlsberg Byen

I 2025 vil den københavnske hotelkæde Brøchner Hotels slå dørene op for endnu et hotelkoncept i Carlsberg Byen. Konceptet er tæt forbundet med kædens Hotel Ottilia, og baserer sig på erfaringer fra lignende koncepter.

Turismeerhvervet går fri af sparekniv

HORESTA glæder sig over, at turismen går helt fri af regeringens forslag til sanering af erhvervsstøtten. Samtidig er organisationen meget tilfreds med forslaget om en skattelettelse ved generationsskifter

Log ind