Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det er ikke første gang, at Airbnb for nylig har brugt popkulturreferencer i sin markedsføring. Da de sidste år annoncerede muligheden for at leje Barbies hus i Malibu, helt i tråd med succesfilmen Barbies globale triumf, resulterede det i 250 millioner såkaldte impressions på sociale medier. Det skriver Travel News.
Nu lancerer platformen en ny oplevelseskategori kaldet Icons. Der er elleve stykker i alt. De spænder fra at overnatte i Princes hus Purple Rain i Minneapolis eller i huset fra animationsfilmen Up.
Ifølge Airbnb vil 4.000 billetter til Icons blive frigivet i 2024. De fleste vil være gratis, de andre vil koste mindre end $100 per gæst. Som igen skal bekræfte deres identitet og gennemgå baggrundstjek for at sikre sikkerheden.
Du kan læse hele historien på travelnews.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Turistboom i Nordsjælland: Rekordmange overnatninger i 2024
12-11-2024
-
Kølpin Hotels ansætter ny kommerciel direktør
12-11-2024
-
Danhostel Aarhus vinder Danhostels Værtskabspris 2024
12-11-2024
-
Slut med priskrav til hoteller fra Booking.com
12-11-2024
-
HORESTAs Årsdag 2024: Fokus på teknologi og fremtidens gæsteoplevelse
12-11-2024
-
Global hotelindustri vokser trods økonomisk usikkerhed
12-11-2024
-
Ny sushi-restaurant åbner snart på Aarhus Ø
12-11-2024