Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det er ikke første gang, at Airbnb for nylig har brugt popkulturreferencer i sin markedsføring. Da de sidste år annoncerede muligheden for at leje Barbies hus i Malibu, helt i tråd med succesfilmen Barbies globale triumf, resulterede det i 250 millioner såkaldte impressions på sociale medier. Det skriver Travel News.
Nu lancerer platformen en ny oplevelseskategori kaldet Icons. Der er elleve stykker i alt. De spænder fra at overnatte i Princes hus Purple Rain i Minneapolis eller i huset fra animationsfilmen Up.
Ifølge Airbnb vil 4.000 billetter til Icons blive frigivet i 2024. De fleste vil være gratis, de andre vil koste mindre end $100 per gæst. Som igen skal bekræfte deres identitet og gennemgå baggrundstjek for at sikre sikkerheden.
Du kan læse hele historien på travelnews.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotelejere forudser et mere frit marked efter afgørelse om Booking.com
16-05-2024
-
Stor hotelkæde går i offensiven: Igangsætter kapitaludvidelse
16-05-2024
-
Strategien om ”ro til det fortravlede liv” bar frugt
16-05-2024
-
Paustian-ejer sælger luksushotel i København for trecifret millionbeløb
16-05-2024
-
Hotel er stadig til salg
16-05-2024
-
Madmod og mavesmerter
16-05-2024
-
Danske restauranter går skaldyrs-bonanza
16-05-2024