Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det er ikke første gang, at Airbnb for nylig har brugt popkulturreferencer i sin markedsføring. Da de sidste år annoncerede muligheden for at leje Barbies hus i Malibu, helt i tråd med succesfilmen Barbies globale triumf, resulterede det i 250 millioner såkaldte impressions på sociale medier. Det skriver Travel News.
Nu lancerer platformen en ny oplevelseskategori kaldet Icons. Der er elleve stykker i alt. De spænder fra at overnatte i Princes hus Purple Rain i Minneapolis eller i huset fra animationsfilmen Up.
Ifølge Airbnb vil 4.000 billetter til Icons blive frigivet i 2024. De fleste vil være gratis, de andre vil koste mindre end $100 per gæst. Som igen skal bekræfte deres identitet og gennemgå baggrundstjek for at sikre sikkerheden.
Du kan læse hele historien på travelnews.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025