Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det er ikke første gang, at Airbnb for nylig har brugt popkulturreferencer i sin markedsføring. Da de sidste år annoncerede muligheden for at leje Barbies hus i Malibu, helt i tråd med succesfilmen Barbies globale triumf, resulterede det i 250 millioner såkaldte impressions på sociale medier. Det skriver Travel News.
Nu lancerer platformen en ny oplevelseskategori kaldet Icons. Der er elleve stykker i alt. De spænder fra at overnatte i Princes hus Purple Rain i Minneapolis eller i huset fra animationsfilmen Up.
Ifølge Airbnb vil 4.000 billetter til Icons blive frigivet i 2024. De fleste vil være gratis, de andre vil koste mindre end $100 per gæst. Som igen skal bekræfte deres identitet og gennemgå baggrundstjek for at sikre sikkerheden.
Du kan læse hele historien på travelnews.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pincho Nation fortsætter væksten i Danmark
11-12-2025
-
Moderaterne vil fjerne al moms på frugt og grønt
11-12-2025
-
Stabil inflation trods fald i fødevarepriser
11-12-2025
-
Nyt hotel i Kalundborg åbner i 2028
11-12-2025
-
Italiensk madkultur får status som verdensarv
11-12-2025
-
Foodexpo sætter fokus på fremtidens bæredygtige måltider
11-12-2025
-
Populær pop-up-kro trækker tusindvis af gæster
11-12-2025