Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sushikæden Sushimania, de er ejet af Piscibus, har åbnet 13 nye takeaway-restauranter og lukket tre det seneste år, hvilket har resulteret i et planlagt underskud på 1,3 millioner kroner. Det skriver Fødevarewatch.dk.
Nathalie Ina Kühn, som er medstifter og adm. direktør af Piscibus, forklarer, at fokus har været på ekspansion frem for bundlinjen.
Omsætningen er steget med 35 procent sammenlignet med det tidligere selskab. Piscibus har investeret i nye systemer og et samarbejde med Dagrofa om takeaway-butikker i Meny-forretninger.
Nathalie Ina Kühn forventer et overskud i 2024.
Læs hele historien på fødevarewatch.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA foreslår register over Airbnb-udlejere
09-06-2026
-
Ny restaurantkæde skal koble natur og mad
09-06-2026
-
Fødevaremoms kan blive udskudt til efter 2027
09-06-2026
-
Hotel Sanders fordobler overskuddet
09-06-2026
-
Hotelchef skifter til direktørpost i Skagen
09-06-2026
-
Skagen vil styrke sin gastronomiske position med Michelin-støtte
09-06-2026
-
Historisk hotel bliver del af international kæde
09-06-2026
-
Internationalt: Amsterdam hæver turistskatten markant
09-06-2026