Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lego House i Billund har taget hul på 2024-sæsonen med, hvad attraktionen selv betegner som den mest ambitiøse tilføjelse siden åbningen i 2017.
Den nye oplevelse hedder Build the Change, og formålet er at inspirere børn og voksne til at bruge deres kreativitet til at skabe deres egne svar på virkelige udfordringer såsom biodiversitet, klimaforandringer og madspild, skriver Lego House i en pressemeddelelse.
Lego House håber, at man gennem leg kan være med til at åbne op for samtaler om de store udfordringer, og håbet er, at familier efterfølgende vil fortsætte samtalen derhjemme.
”I den nye oplevelse, Build the Change, skal man bruge sin fantasi og tilgå problemstillingerne på en kreativ måde, der er med til at skabe innovative løsninger,” fortæller Kathrine Kirk Muff, administrerende direktør for Lego House.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Stort hotel gør klar til at slå dørene op
29-07-2024
-
Verdens største pizzakæde vender tilbage til København
29-07-2024
-
Ny McDonald's restaurant åbner ved Aarhus Vest
29-07-2024
-
Dansk Turisme i Fokus ved OL i Paris
29-07-2024
-
Hotel byder atter gæster velkommen i badeland
29-07-2024