Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Franchisebenet i Nordens største barkoncern, Rekom Group, skal styrkes, og det skal der nye kræfter til. 

Ansvaret for denne styrkelse hviler nu på Rasmus Ravnested, der i en nyoprettet stilling som franchisedirektør i barkoncernen får ansvar for netop franchisebenet i forretningen. Det skriver Fødevarewatch.dk.

“Fra den 1. janauar 2024 påtog jeg mig en nyoprettet rolle som franchise director hos Rekom Group, hvor jeg skal være med til at styrke franchisebenet yderligere i samarbejde med franchiseteamet og ikke mindst med de eksisterende franchisetagere samt nye, som allerede træder in her i Q1 2024, under et nyt brancheoptimeret samt skræddersyet franchisekoncept, som vi er meget spændte på at offentliggøre her ultimo januar,” siger Rasmus Ravnested. 

Han bruger samtidig anledningen til at sige farvel til Meyers, hvor han de seneste år har haft titel af at være bagerkædens kundechef.

Læs hele historien på fødevarewatch.dk

Rekom introducerer nyt franchisekoncept

Sydeuropæisk afterski-kultur er kernen i det nye barkoncept udtænkt af barkoncernen Rekom. Franchisekonceptet skal udbredes i både Danmark og udlandet. Første to barer åbner i 2024.

Log ind