Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Borgmester i Silkeborg Kommune, Helle Gade (S), har inviteret omkring 90 turismeaktører til dialogmøde om fremtidens turisme i Silkeborg Kommune. Det skriver Turistmonitor.dk.
Invitationen kommer ovenpå sommerens heftige debat om medlemskabet af VisitAarhus.
Indtil 11. time så debatten ud til at munde ud i en udmelding for sammen med nabokommunen Skanderborg at oprette et nyt destinationsselskab.
Silkeborg valgte dog at blive i Visit Aarhus, men i stedet for en treårig forlængelse af samarbejdet med VisitAarhus, besluttede de, at aftalen kun skulle løbe et år.
Mødet finder sted den 31. januar.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen varsler opgør med skyggehoteller
07-06-2026
-
Odense godkender stor hoteludvidelse
07-06-2026
-
Strawberry udvider med hotel i Horsens
07-06-2026
-
Mellemøstkonflikt skaber usikkerhed på hoteller
07-06-2026
-
Milling Hotels overtager hotel i Odense
07-06-2026
-
Signe Munk får ansvar for turismen
07-06-2026
-
Hotelprojekt stoppes – andet får grønt lys
07-06-2026
-
Fynsk hotel hædret i international guide
07-06-2026