Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lokale stemmer skal markedsføre Aarhusregionen over for danske turister. VisitAarhus håber med en ny kampagne med plakater, flyers med mere på, at lokale vil ringe ind og indtale en telefonsvarerbesked med deres bedste anbefalinger til oplevelser, som kan få flere gæster til at besøge de syv kommuner, Aarhus, Norddjurs, Syddjurs, Favrskov, Silkeborg, Randers og Viborg, som udgør Aarhusregionen.
Det skriver Turisme24.dk.
Planen er at udvælge en stemme per område, som vil blive afspillet i radioer og på Spotify over hele landet.
På plakaterne og flyers i bybilledet i regionens store byer møder de lokale en vejledning til, hvordan de kan give deres bidrag til kampagnen.
VisitAarhus tager interesserede i hånden med forslag til beskeder, de kan indtale, men det er også muligt at være kreativ og anbefale de oplevelser, man lige præcis selv bedst kan lide.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge udgør rygraden i sommerens servicejob
05-07-2025
-
Bloomberg: Joe & The Juice-ejer sigter mod børsnotering i USA næste år
05-07-2025
-
Natklubber for 15-årige i kraftig modvind
05-07-2025
-
Odense-hotel udvider og bliver størst uden for København
05-07-2025
-
VisitDenmark satser på svenske familier for at hente tabte overnatninger hjem
05-07-2025
-
Bühlmann Hotels nedjusterer – men ser positivt på 2025
05-07-2025
-
Hotel dømt for ulovligt kiosk-samarbejde ved Himmelbjerget
05-07-2025
-
Ny kommerciel direktør vender hjem til Sønderborg
05-07-2025
-
Flere nordjyske hoteller går foran med grøn profil
05-07-2025