Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Der er panderynker flere steder i campingbranchen, men hos First Camp er der smil på læben. Det skriver Turistmonitor.dk.
Den skandinaviske campinggigant ejer 17 pladser i Danmark, mere end 70 pladser i alt og er også ejere af Jesperhus Feriepark på Mors.
Nu melder virksomheden ud, at man i juli nåede en koncernomsætning på 335 millioner kroner, hvilket er den højeste nogensinde. Det gælder også, hvis man regner effekten af opkøbte pladser fra.
First Camp glæder sig samtidig over, at væksten hovedsageligt er drevet af flere overnatninger, hvilket indikerer, at interessen for camping fortsætter med at stige i Skandinavien.
”Vi ser også, at både investeringer i vores produkt og nye salgs- og markedsføringsindsatser betaler sig godt. Derudover når vores loyalitetsprogram, First Camp Club, nye rekordniveauer med hensyn til medlemskab,” siger First Camps adm. direktør, Johan Söör.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Engelsk i servicebranchen bliver stadig mere udbredt i København
03-10-2024
-
Populær københavnsk restaurant-kæde går konkurs
03-10-2024
-
Salg af ejendom sikrer opgradering af Benniksgaard Hotel
03-10-2024
-
VisitData kræver kompetenceløft hos mindre destinationer
03-10-2024
-
September-rekord i Københavns Lufthavn
03-10-2024
-
Ny ledelse på Vejrø Resort skal sikre fortsat vækst
03-10-2024
-
Priserne på luksushoteller stiger globalt
03-10-2024
-
Restaurantchef søges til Tangkroen med "VILD løn"
03-10-2024