Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når mødeplanlæggere i Danmark skal svare på, hvordan de ser danske mødevenues, er det for femte år i træk Marienlyst Strandhotel, som indtager førstepladsen. Det skriver Turisme24.
Hotellet ligger blandt 42 venues i top i kategorien stærkeste brand power i undersøgelsen ”MyImage Venue,” der er foretaget af virksomheden MyResearch.
I kategorien ”Årets stærkeste brands” er det på nær Marienlyst Strandhotel udelukkende fynske hoteller, der befinder sig i top-3. Andenpladsen indtages af kursus- og konferencecenteret Severin i Middelfart, mens Nyborg Strand Hotel & Konference indtager tredjepladsen.
Læs hele historien på turisme24.dk – kræver abonnement.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Bellagroup ansætter ny salgsdirektør
28-04-2024
-
Thomas Castberg afslører nyt job efter 'Masterchef'-exit
28-04-2024
-
Lalandia får rekordoverskud og pønser på at udvide
28-04-2024
-
40 år ved roret: Ulla fejrer fire årtier som hotelejer
28-04-2024
-
Sampension investerer i hotelejendommen Comwell Køge Strand
28-04-2024
-
Analyse er klar: Flyforbindelse har stor betydning for Bornholm
28-04-2024