Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
”Vi skal have Herman K- luksusboutiquehotellet længere op på highend-skalaen; hotellet skal have sin egen Bühlmann-identitet med mere sjæl, lune og varme.”
Det siger Anemette Bühlmann, bestyrelsesformand og medejer af Bühlmann-koncernen, til Turisme24.dk.
Koncernen overtog med kort varsel sidste måned driften af det hidtidige Marriott-hotel, The Socialist, der med sine blot 31 værelser og suiter ligger tæt på Strøget og Kongens Nytorv.
”Vi blev internt hos os ret hurtig enig om, at hotellet ikke skal fortsætte som et Marriott-hotel. Marriott ønsker rigtig lange kontrakter på mange år”, siger Anemette Bühlmann.
For at skaffe gæster til hotellet uden samarbejdet med Marriott, ”ligger der noget arbejde foran os. Vi vil i stedet skaffe gæster til hotellet via vores egen medlemsklub, via vores nyhedsbrev, partneraftaler, via OTA’er (Online Travel Agency) og så videre,” siger bestyrelsesformanden.
Læs hele historien på turisme24.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny minister vil videre med modernisering af planloven
25-06-2026
-
Grønt lys til nyt strandhotel på Sydsjælland
25-06-2026
-
Millionstøtte skal løfte natur og turisme ved Storebælt
25-06-2026
-
HORESTA sænker kontingentet for medlemmer
25-06-2026
-
Historisk hospital kan blive nyt hotelområde
25-06-2026
-
Lufthavn venter rekordsommer med 10 mio. passagerer
25-06-2026
-
Hotelgigant vil vokse yderligere i Norden
25-06-2026
-
HORESTA: Lejecykler skal ikke blive en forhindring i gadebilledet
25-06-2026