Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Mange danske hoteller og overnatningssteder har siden sommerferien manglet betaling fra portalen Booking.com. Men nu er der godt nyt til de økonomisk trængte hotelejere. Det skriver DR.dk.

Pia Voss, der er administrerende direktør hos HORESTA, som er brancheorganisation for hotel-, restaurant- og turisterhvervet, fortælle til DR:

“Booking.com har nu erklæret, at de vil foretage afregning på fredag (i dag, red.) af deres udestående, som er akkumuleret siden sommerferien”, siger Pia Voss.

Mandag sendte HORESTA et brev til den danske afdeling af Booking.com og en engelsk oversættelse til deres hovedkvarter i Holland.

Det er denne henvendelse, som Booking.com nu er vendt tilbage på.

Læs hele historien på DR.dk

Planer om stort luksushotel lever atter

Egentlig havde investoren lagt sin egen plan om et nordjysk luksushotel i graven, fordi projektet blev for dyrt. Men efter at en ny partner har meldt sig i projektet, lever drømmen på ny.

Log ind