Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
På den anden side af sommeren melder flere sjællandske attraktioner og en enkelt på Lolland nu, at de trods regnvejret i juli, stadig har haft ganske pæne besøgstal. Det skriver Turisme24.dk.
Hos Sommerland Sjælland, den mest besøgte attraktion inden for Destination Sjællands geografiske område, betyder regnen, at parken har fået færre gæster, end man havde forventet. Alligevel rundede man den 9. september gæst nummer 200.000, og det er blot fjerde gang i forlystelsesparkens 38 år lange historie.
I 2022 rundede Sommerland Sjælland 246.000 besøgende, hvilket var 4,6 procent højere end i 2021.
BonBon-Land i Næstved kan også melde om en god sæson, selvom at gæsteaktiviteten i år har været atypisk. BonBon-Land oplyser ikke sine besøgstal, men de fortæller dog, at forlystelsesparken indtil videre har haft flere besøgende, end man har budgetteret med.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
En ny plage har ramt de københavnske cafeer: Gæsternes adfærd er ”ikke okay”
07-05-2024
-
10 år i træk med overskud hos Kolding Hotel Apartments
07-05-2024
-
Væksten går kun en vej på det danske hotelmarked
07-05-2024
-
Vejles nye hotel åbner om fem uger
07-05-2024
-
Airbnb lancerer berømthedsoplevelser
07-05-2024
-
Trademark Living åbner nyt showroom i gammel kasernebygning
07-05-2024
-
På vej med gigant-burger
07-05-2024