Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Small Danish Hotels har vokseværk. Kæden tiltrækker flere nye hoteller, og gæstetallet ligger på en pæn opadgående kurve. Samtidig er hotelkæden i færd med at optimere gæsteoplevelserne med afsæt i innovation, digitalisering og viden om gæsternes adfærd, skriver Small Danish Hotels i en pressemeddelelse.
Som et led i at stimulere og udvikle et af de stærkeste hotelbrands i Danmark er Signe Vognsen de Vos netop tiltrådt som ny marketingchef i Small Danish Hotels. Den 45-årige cand.merc. kommer med en solid erfaring inden for branding, oplevelsesformidling og markedsføring, hvor hun senest har promoveret oplevelser i naturen i outdoorvirksomheden, Oase Outdoors.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA: Kampen om udeservering er ikke fløjtet af endnu
29-11-2023
-
HORESTA: Finanslovsaftale sender tiltrængte midler til branchen
29-11-2023
-
Regeringen lukker Det Økologiske Spisemærke tre dage før den præsenterer sin nye økologistrategi
29-11-2023
-
Video: Sådan skaber I hurtigt imponerende resultater
29-11-2023
PRESSEKLIP
-
HORESTA: Forbud mod udeservering er håbløs symbolpolitik
29-11-2023
-
Brancheorganisation før julefrokostsæson: Vis respekt for personalet
29-11-2023
-
Gode elementer for turismen: Det siger de om finansloven
29-11-2023
-
100 tomme lejligheder konverteres til hotelværelser
29-11-2023
-
Rekordmange overnatninger: Disse pengestærke turister er i vækst
29-11-2023
-
Trods mange års underskud: Hotel tror fortsat på sit koncept
29-11-2023