Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Restaurantkoncernen Diningsix, som bl.a. står bag restauranterne Köd, Basso og Keyser Social, indgår partnerskab med Danmarks største bryggeri, Carlsberg. Det skriver Fødevarewatch.dk.

“Vi glæder os til at skabe gode drikkeoplevelser for gæsterne - i et stærkt samarbejde på tværs af Diningsix’s koncepter,” siger Rune Christensen, der er ansvarlig for regionalt salg hos Carlsberg.

Læs hele historien på fødevarewatch.dk

Subway vender tilbage til Vejle med ny placering

Den internationale sandwichkæde Subway åbner igen i Vejle efter en periode uden tilstedeværelse i byen. Den nye restaurant får adresse ved banegården, hvor et stort flow af rejsende skal danne grundlag for forretningen.

Joe & The Juice åbner drive-in i Danmark

Joe & The Juice lancerer nu sit første drive-in-koncept på det danske marked. Den nye restaurant i Vejle Nord skal kombinere kædens eksisterende koncept med hurtig og bekvem adgang for kunderne.

Madklubben forbedrer drift og bundlinje trods omkostningspres

Madklubben forbedrede både driftsresultat og bundlinje i 2025, men resultatet levede ikke op til ledelsens forventninger. Stigende løn- og lokaleomkostninger lagde pres på forretningen i et år med flere ændringer i restaurantporteføljen.

Log ind