Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Digitaliseringsbølgen skyller ind over det meste af hotelbranchen, og nu investerer Best Western Hotels Group (BWH) i hotelkoncernens digitale kanaler med en ny hjemmeside for Best Western Hotels & Resorts, der får et opdateret design og forbedrede funktioner. Der fremgår af en pressemeddelelse fra hotelkæden.
“Det er utroligt spændende at kunne præsentere vores nye skandinaviske hjemmeside som det første skridt i vores digitale investering. I godt et år har vores team blandt andet arbejdet på at udvikle nyt grafisk design med tydeligere fokus på det skandinaviske marked samt forbedret performance” siger Lena Axelson, Head of Web BWH Hotel Group Skandinavien.
Udover den nye, skandinaviske hjemmeside planlægger man også at gøre det nemmere for hotellets gæster gennem en ny app og nye AI-løsninger.
De nye hjemmesider er nu live i Sverige og Danmark og lanceres i Norge om kort tid.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kontant erfaring fra Nordjylland: Priser skal ned, hvis nordmænd skal tilbage
25-09-2023
-
Nye tal: Rekordmange medarbejdere på de danske hoteller og restauranter
25-09-2023
-
Salgschef fra Arp-Hansen skifter til konkurrent
25-09-2023
-
Løkke uenig med S-minister: Arbejdskraft fra udlandet er uden tvivl en del af løsningen
25-09-2023
-
Hoteloperatør klar med plan for hotel nummer otte
25-09-2023
-
Forvaltning afviser forslag fra byrådsmedlem om turistskat i København
25-09-2023