Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Interessen og ikke mindst købelysten for de plantebaserede kødalternativer står i stampe.
Sådan er den umiddelbare konklusion på baggrund af en undersøgelse, analyseinstituttet Wilke har lavet for FødevareWatch.
Én procent flere end for et halvt år siden køber plantebaserede varer en enkelt gang om måneden, mens en procent færre køber de samme produkter flere gange om måneden. Ellers er købslysten komplet uændret, viser undersøgelsen.
Undersøgelsen er blevet lavet for sjette halvår i streg, og den umiddelbare dom - en branche med en stagneret forbrugerskare - flugter med, hvad de største aktører herhjemme fortalte til FødevareWatch for et halvt år siden.
Læs hele historien på fodevarewatch.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Der skal flere el-ladestandere ud i landdistrikterne
03-05-2024
-
Lær at forbedre din virksomheds indtægter
03-05-2024
-
Har medarbejderne ret til fri på Grundlovsdag?
03-05-2024
PRESSEKLIP
-
HORESTA styrker den grønne profil: Ansætter ny chef for bæredygtighed og certificering
03-05-2024
-
”Endnu en god sparringspartner”: Hoteldirektør indtræder i nordjysk turistbestyrelse
03-05-2024
-
Endnu et grønt stempel af hotel i København
03-05-2024
-
En ting afholder dansk økonomi fra at klare sig endnu bedre
03-05-2024
-
På hans restaurant afhænger menuen af kokkens humør - men én ting, går han aldrig på kompromis med
03-05-2024
-
Risskov Rejser har ny direktør på plads
03-05-2024