Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Society of Lifestyle kan nu skrive hotel- og restaurationsejer på cv’et, da de åbner hotel i Silkeborg. Det historiske Hotel Ny Hattenæs kommer til at inkorporere samtlige af af designvirksomhedens produktlinjer, således at de fire brands brands House Doctor, Nicolas Vahé, Meraki og ByNord alle får en plads i de nye omgivelser.
Det betyder, at de besøgende sover i sengelinned fra ByNord, bor i design fra House Doctor, vasker sig med Meraki-serien, og i hotellets restaurant vil Nicolas Vahé-serien få sin plads.
“Fra 2023 kan vi tilbyde alle en oplevelse udover det sædvanlige, fordi man kan gå på opdagelse i vores brandunivers på en måde, som vi ikke har kunnet tilbyde før. Hotellet er nemlig noget ganske særligt, og dét vidste vi ved første øjekast tilbage i 2019, hvor vi besluttede os for at springe ud i et nyt iværksættereventyr og købte ejendommen,” fortæller Gitte Juhl Capel, som er medejer af Society of Lifestyle i en pressemeddelelse.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025