Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Restaurantkæden Flammen har netop genåbnet dørene til kædens restaurant i Aalborg, efter at de har været lukkede siden nytår.

Pausen er blevet brugt til at udvikle et helt nyt indretnings-koncept, som nu delvist er implementeret i Aalborg.

”Vi har udviklet på både inventar, møbler, "look and feel", den visuelle identitet, vores grillområde, komfort og mest af alt, hvorledes vi kan optimere på stemning og atmosfære. Vi er super glade for resultatet og er nu endnu mere klar til at implementere i både nye og eksisterende restauranter”, skriver kæden på LinkedIn.

Ny ekspertgruppe skal gøre København mere erhvervsvenlig

Københavns Kommune vil gøre det lettere at drive virksomhed i hovedstaden. Derfor har man nu nedsat en ekspertgruppe med tidligere minister Lene Espersen som formand. HORESTA har indstillet Jesper Marcussen fra Pluto Group til udvalget, hvor han skal være oplevelseserhvervets stemme.

Regeringen lægger op til dyrere kød

Regeringen vil ændre rammerne for dansk griseproduktion med fokus på dyrevelfærd, færre grise og mere slagtning i Danmark. Hvis en ny firepart ikke finder en løsning, er regeringen klar til at lovgive.

Internationalt: Mikkeller åbner første bar i Mellemøsten

Den danske ølproducent udvider med en ny bar i Beirut som led i en international vækststrategi. Mikkeller vil styrke sin globale tilstedeværelse efter flere år med underskud og ser fortsat store muligheder på de udenlandske markeder.

Log ind