Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fastfoodkæden Burger King lancerer en ny fastelavnsbolle, skriver koncernen i en pressemeddelelse til SeOgHør.
”Fastelavnsburgeren vil, som navnet indikerer, have form som en burger, men Burger Kings flammegrillede signatursmag er i denne omgang skiftet ud med elementer fra det søde køkken. Fastelavnsburgeren består af en brownie, der hviler på en bund af cremet mandelmasse, toppet med flødeskum og serveret i en blød kardemommebolle, som er toppet med perlesukker,” skriver fast food-kæden.
Burgeren har sågar fået sit eget navn. Den hedder Selma og er faktisk allerede blevet testet i Sverige sidste år. Det er dog ikke alle restauranter i Danmark, der vil servere fastelavnsburgeren.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Taxa-mangel tvinger restauranter til alternativ løsning
16-04-2024
-
Horesta varmer op til landdistriktsudspil
16-04-2024
-
Hotel Fuglsøcentret har ansat ny køkkenchef
16-04-2024
-
Forlystelsespark går grønt med ny teknologi
16-04-2024
-
Jakob er vendt hjem som chef for Hotel Norden i Haderslev
16-04-2024
-
Billund Lufthavn øger betaling markant: Så meget dyrere bliver det at bruge lufthavnen
16-04-2024
-
Brøndums Hotel indgår nyt stort samarbejde
16-04-2024