Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sammen med destinationsselskaberne har VisitDenmark identificeret over 500 autentiske danske oplevelser, der nu skal repræsentere Danmark som The Land of Everyday Wonder (Landet med Dagligdagens Underværker, red.) i den internationale markedsføring. Det skriver Turistmonitor.dk
For at finde de mest autentiske oplevelser har VisitDenmark udviklet en model med tre trin: historien, destinationen og transformationen. Modellen hjælper med at identificere den emotionelle krog i hver historie, hvilket giver mulighed for at tilpasse dem til forskellige kanaler og målgrupper.
Tre eksempler, der symboliserer den autentiske danske sjæl og har potentiale til at fascinere, inspirere og involvere globale rejsende, er det sønderjyske kagebord, Svanholm Kollektivet og Hjorths Keramikfabrik.
Læs hele historien på turistmonitor.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotelstars Union indfører nye kriterier fra 2025
07-12-2024
-
Minister støtter plan for outdoorturisme
07-12-2024
-
Hotel Faaborg Fjord kåret som Danmarks bedste
07-12-2024
-
Ledigheden steg svagt i november
07-12-2024
-
Madklubben åbner midlertidig restaurant efter brand
07-12-2024
-
Splittelse om arbejdskraft skaber debat i regeringen
07-12-2024
-
Nyt hotel skal sætte skub i Thyborøns turisme
07-12-2024