Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sammen med destinationsselskaberne har VisitDenmark identificeret over 500 autentiske danske oplevelser, der nu skal repræsentere Danmark som The Land of Everyday Wonder (Landet med Dagligdagens Underværker, red.) i den internationale markedsføring. Det skriver Turistmonitor.dk
For at finde de mest autentiske oplevelser har VisitDenmark udviklet en model med tre trin: historien, destinationen og transformationen. Modellen hjælper med at identificere den emotionelle krog i hver historie, hvilket giver mulighed for at tilpasse dem til forskellige kanaler og målgrupper.
Tre eksempler, der symboliserer den autentiske danske sjæl og har potentiale til at fascinere, inspirere og involvere globale rejsende, er det sønderjyske kagebord, Svanholm Kollektivet og Hjorths Keramikfabrik.
Læs hele historien på turistmonitor.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Bellagroup Ansætter ny salgsdirektør
28-04-2024
-
Thomas Castberg afslører nyt job efter 'Masterchef'-exit
28-04-2024
-
Lalandia får rekordoverskud og pønser på at udvide
28-04-2024
-
40 år ved roret: Ulla fejrer fire årtier som hotelejer
28-04-2024
-
Sampension investerer i hotelejendommen Comwell Køge Strand
28-04-2024
-
Analyse er klar: Flyforbindelse har stor betydning for Bornholm
28-04-2024