Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Snart vil Trinity Hotel og Konference løfte sløret for en stor nyhed – en forfriskende, nyskabende visuel identitet, der vidner om deres konstante stræben efter innovation og æstetik. Fra det kommende årsskifte vil opdateringerne omfatte en helt ny og forbedret hjemmeside, et spritnyt logo og et inspirerende slogan – ”Hvor ekstra er standard”. Det fremgår af en pressemeddelelse.
”Vores nye visuelle identitet er en skabelse, der afspejler vores fokus på kvalitet og stil. Vi ønsker at skabe et miljø, hvor det ekstraordinære er det forventede. Dette gælder ikke kun for vores værdsatte gæster, men også internt blandt vores dedikerede kollegaer,” udtaler Camilla Tallerup, Hotel Direktør.
Udover det æstetiske facelift vil besøgende opleve et nyt gastronomisk koncept og en intensiveret indsats for bæredygtighed.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyt klimaregnskab fra VisitDenmark viser turismens CO2-aftryk
22-10-2024
-
Tuborgfondet støtter unge madentreprenører med 3,8 mio. kr.
22-10-2024
-
Ny fond skal booste investeringer i kystturismen
22-10-2024
-
Regeringen satser på bæredygtig vækst i turismen frem mod 2030
22-10-2024
-
Regeringen vil booste turismen ved at ændre lukkelov
22-10-2024
-
Unge trækker besøgstallene op i restaurationsbranchen
22-10-2024
-
Minister afviser turistskat og bekymringer om overturisme i København
22-10-2024