Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I 2022 lykkedes det for Destination Vadehavskysten i samarbejde med VisitDenmark at få tv-holdet bag det hollandske program Camp to Go til Ribe.
Og noget tyder nu på, at Camp to Go har givet Ribe Camping eksponering, som har virket. Det skriver Turisme24.dk.
I programmet følger seerne en familie på deres campingferie i Ribe, og udsendelse er blevet genudsendt flere gange, og har i alt haft over 900.000 seere. Samtidig har Ribe Camping aldrig før haft så mange hollandske gæster som i 2023, men præcis hvor mange gæster, der er tale om, oplyses dog ikke.
Det er ikke nemt at dokumentere, hvorvidt programmet er den direkte årsag til campingpladsens succes med at tiltrække hollænderne, men meget peger i den retning, fortæller Anne Schested Hansen, som ejer Ribe Camping sammen med Jonas Grønbech Sørensen.
Læs hele historien på turisme24.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Der skal flere el-ladestandere ud i landdistrikterne
03-05-2024
-
Lær at forbedre din virksomheds indtægter
03-05-2024
-
Har medarbejderne ret til fri på Grundlovsdag?
03-05-2024
PRESSEKLIP
-
HORESTA styrker den grønne profil: Ansætter ny chef for bæredygtighed og certificering
03-05-2024
-
”Endnu en god sparringspartner”: Hoteldirektør indtræder i nordjysk turistbestyrelse
03-05-2024
-
Endnu et grønt stempel af hotel i København
03-05-2024
-
En ting afholder dansk økonomi fra at klare sig endnu bedre
03-05-2024
-
På hans restaurant afhænger menuen af kokkens humør - men én ting, går han aldrig på kompromis med
03-05-2024
-
Risskov Rejser har ny direktør på plads
03-05-2024