Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Med 259.353 besøgende i 2022 var Jesperhus Feriepark på Mors Destination Limfjordens mest besøgte turistattraktion. Og nu tyder noget på, at de mange gæster, ferieparken får besøg af i løbet af et år, også er bragende tilfredse med produktet. Det skriver Turisme24.dk.

I hvert fald har Jesperhus netop vundet prisen Tripadvisor Travellers Choice 2023, som kun gives til de attraktioner, som ligger blandt de 10 procent højeste i gæsteanmeldelserne på hjemmesiden.

Indtil 2021 var Jesperhus Feriepark et familieejet foretagende, men de valgte dog at sælge virksomheden til Skandinaviens største campingkoncern, First Camp, for et uoplyst beløb.

First Camp ejer i Danmark 14 campingpladser ud over Jesperhus. Koncernen selv er ejet af kapitalfonden Norvestor, der udelukkende investerer i nordiske virksomheder.

Læs hele historien på turisme24.dk

Feriepark har fundet formel på succes

For andet år i træk har Skærbæk Ferieby leveret et rekordår. Kundeservice, værtskab og en bred kundegruppe er afgørende, mener centerchef Søren Hansen, der håber at kunne brede kundegruppen endnu mere ud i fremtiden.

Campingkæmpe investerer i danske pladser

First Camp, Skandinaviens største campingkæde, investerer nu i at renovere og øge kapaciteten på eksisterende danske pladser. Investeringerne bliver ført ud i livet inden sommeren 2024.

Log ind